Zadání úkolů pro 4. ročník NOVÉ

Anglický jazyk, 4. třída 6.4.2020

„Good morning children! How are you?“ Už slyším, jak odpovídáte: „Good morning teacher!“

Milí žáci, doufám, že už máte hotové všechny úkoly z minulého týdne. A že se tak můžeme s radostí pustit do nových úkolů. Úkoly si hezky zakládejte buď do sešitů z angličtiny nebo do nějakých desek. Společně si je pak zkontrolujeme.

PONDĚLÍ

Dnes začneme novou lekci, která se jmenuje In the sky, co v jazyce českém znamená: Na nebi nebo Na obloze.

V této lekci máme jenom 3 nová slovíčka. Já vám je teď tady napíšu i s výslovnosti tak si je hezky napíšte do slovníčku, kdo slovníček nemá, napíše si je na papír a založí si je. Uděláme si 3 sloupečky.

sky  [skáj] nebe
the sun [d san] slunce
the moon [d můn] měsíc

Slovička si hezky několikrát přečtěte a hezky si je uložte do paměti.

A teď abychom si slovíčka procvičili, máme zde ještě něco ke čtení: Text si přečtěte a přeložte do českého jazyka, překlad napište na papír nebo do sešitu.

The stars, the sun and the moon are in the sky. The sky is grey. The sun is yellow. The moon is white. And the stars are yellow, green and blue and red. 

Kdo by zapomněl, co je to star, tak star v českém jazyce znamená hvězda.

STŘEDA

Ve středu si přepište tento text do sešitu nebo na papír: The stars, the moon and the sun are in the sky. The sky is grey. The sun is orange. The moon is white. And the stars are yellow, green and blue and red.

PÁTEK

A co nás čeká v PÁTEK? Přiletěl se na vás podívat váš kamarád Pepa, kterého máte moc rádi.

      „Hello children, how are you? I´m happy and you?“

Mám pro vás úkol! Odpovězte na otázku podle vzoru:

What is it? It is a flower.

What is it? ……………………………………………………………………..

  What is it? …………………………………………………………………………

  What is it? ……………………………………………………………………….

Přeji vám při vaší práci hodně zdaru!  

Good bye children!                                      

Your teacher: Mrs Havlíková

————————————————————————————————

Ahoj!

Čtete? Píšete? Tak to je dobře. A co matematika? To počítání je asi nejtěžší, co?

Kdo si myslí, že už násobilku umí, může si to zkusit tady:

http://matematika.hrou.cz/c/procvicovani-nasobilky

Kdo ne, má ještě čas se ji naučit, čtvrťáci a čtvrťačky by ji ale umět měli. A když se tu násobilku teď nemůžeme učit spolu, zkuste to zvládnout sami. Když budete trénovat často, nejlépe každý den, tak to půjde, uvidíte.

A co sčítání a odčítání? Zkus to:

http://matematika.hrou.cz/c/scitani-a-odcitani/pexeso-scitani-do-100-prechod-pres-10

O násobilce 9 jsme ještě nemluvili, ale kdo už násobilku 8 umí a chce se podívat na násobilku 9, ať se mrkne sem:

A můžete mi napsat, jak vám to v té matematice jde.

Český jazyk si dáme příště,

mějte se hezky……….R. Vízek, učitel 

rudviz@seznam.cz

Ahoj, čtvrťáci a čtvrťačky,

posílám vám další pozdrav. Všechno, co jsem psal minule o čtení, psaní, násobilce a českém jazyce, pořád platí. Čtěte si, pište, učte se násobilku.

Přece nechcete špatně číst, ošklivě psát a neumět počítat, ne?

Tak třeba ta matematika – co násobilka, už ji umíte? Třeba, že  6 . 8 = 48  a taky, že  8 . 8 = 64 ?  A ostatní násobky čísla 8 taky? Tak to je dobře. Kdo to neumí, ať se to honem naučí.

Jak už jsem psal minule, můžete si zkoušet příklady z pracovního sešitu od strany 1 do strany 43.

A teď to hlavní: Kdo ode mne potřebuje poradit, něco vysvětlit nebo mi cokoliv sdělit, ať mi napíše e-mail na adresu rudviz@seznam.cz. Kdo e-mail nemá, ať pracuje podle pokynů na téhle školní webové stránce.

Tak se mějte hezky, noste roušku a myjte si ruce……R.Vízek, váš učitel.

Ahoj, čtvrťáci,

doufám, že jste zdrávi, a doufám taky, že nezapomínáte na školu. No, já vám ji teď připomenu, tady je pár pokynů:

1) Čtěte si a pište. Čtěte si nahlas, je jedno co. A procvičujte si psaní – taky je jedno co, ale ať to k něčemu vypadá. Obojí tak 20 minut denně, klidně s přestávkami.

2) Počítejte. Máte čas, tak se naučte násobilku 8. Procvičovat můžete cokoliv v pracovním sešitu až do stránky 43. Taky stačí 20 minut, ale každý den – tak si to nejlíp zapamatujete.

3) Procvičujte si i češtinu. Krátké a dlouhé samohlásky, tvrdé a měkké souhlásky. Podle pracovního sešitu do str. 16. I tady stačí 20 minut.

Také je potřeba nechodit zbytečně mezi lidi a často si mýt ruce i obličej!

Tak zatím ahoj………………………………………………………………………………….………………R. Vízek, váš učitel

Velikost zobrazení
Kontrast barev